Ana Sayfa EğitimKişisel Gelişim içerik üretimi ve sosyal medya

içerik üretimi ve sosyal medya

Yazar Emrecan DAT

Son zamanlarda hayatımıza hızla giren bir meslek olan içerik üreticiliği

Peki içerik üreticiliği nedir?

İçerik üreticiliği sosyal medya platformlarında yazı video ve fotoğraf ilgili çalışmaların tümünün iç kısmıdır.

İçerik üreticiliği bir videonun temasını, metinlerini ,fotoğraflarını ,süresini belirleyen kişidir

 Youtube, blog yazarlığı, ve fotoğrafçılık gibi mesleklerin hepsinin arkasında bir içerik yöneticisi (içerik üreticisi) vardır.

İçerik üreticiliği ile ilgili önemli noktalar:

  1. İçeriğinizi Daha Fazla Kişiye Ulaştırmak Asıl Hedefiniz Olmalı
  2. Trendleri Yakından Takip Etmiyorsanız, Klavyeyi Yavaşca Bırakın ve Gidin
  3. Anahtar kelime
  4. Başlık seçimi
  5. İçerik formatı
  6. Görsel kullanımı
  7. Linkleme
  8. Güncel içerik
  9. Yorumlar

Yeni trend bir piyasa sunan içerik ve sosyal medya aslında gerçek hayatlarımızda kazanabileceğimiz paraların daha fazlasını sunmaktadır bize

Örnek vericek olursak

Hopper HQ şirketinin yaptığı araştırmaya göre Ronaldo’nun Instagram’dan kazandığı yıllık ücret 47,8 milyon dolar.

Ronaldo’nun juventus’tan kazandığı yıllık ücretin ise 34 milyon dolara tekabül ettiği biliniyor.

Gördüğünüz gibi sosyal medya bir kişinin tüm fiziksel gücünü kullanarak elde ettiği para gücünden daha fazlasını sunmaktadır.

Sosyal medyada yer edinebilmek için tabi çok fazla zamana ihtiyacınız olmalıdır çünkü yıllarca izlenmeme görüntülenmeme olasılığınız yüksektir ama genel olarak her şey bir kıvılcım ile ortaya çıkar

Siz siz olun umudunuzu kaybetmeyin.

İlgili Yazılar

Yorum Yap

Bu web sitesi deneyiminizi geliştirmek için çerezler kullanmaktadır. Bu konuda iyi olduğunuzu varsayacağız, ancak isterseniz devre dışı bırakabilirsiniz. Onayla Daha Fazla Oku